Bättre igen

Jag mår mycket bättre nu! Redo för att jobba imorgon igen!:)
Idag har jag fått ansökningspapperen till KY-utbildningen i Göteborg,
så nu kan jag äntligen skicka in den. Har försökt skrivit ut den på jobbet
men skrivaren där gjorde mig förbannad när det inte ville fungera!



Sedan har mamma varit förbi här en sväng idag och lämnat
2 st resväskor, får se vilken jag tar till Götet på måndag.
Antagligen den större, jag har ju en tendens att ta med mig en
MASSA saker..hade önskat att jag hade kunnat fått med allt i den
lilla men har svårt att tro att den räcker:P Det visar sig på söndag
när jag ska packa.



Nu ska jag se klart på en film som går på kanal 5 och sedan blir det sova
igen. Fast jag har nog sovit största delen av gårdagen och denna dag,
så är inte specielt trött nu..men ska man orka med morgondagen så
måste man ju få lite sömn inatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det för utbildning du har sökt?

2009-08-15 @ 12:06:56
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0