Beslut

Härligt det var med sovmorgon imorse! helt underbart..
Nu är jag utvilad och back in the game!;)

Jag har donat lite i lägenheten idag, fixa med det jag köpt
på Ikea och så. Så här är ändringarna i lyan:





Jag har även kommit fram till vissa beslut idag.
Det var nog ödet som gjorde att jag inte kom in på
grafisk design här i Sundsvall ( haha eller inte;P), därför jag
har ni bestämt mig för att flytta tillbaka till mitt kära Göteborg!
Anledningen till att jag flyttade hem till Sundsvall igen var för
att jag saknade mina vänner och för att jag trodde att jag
skulle lyckas må bättre här. För att vara ärlig så mår jag inte
bättre, och mina vänner vet jag att jag alltid kommer ha kvar.
Så nu återvänder jag till Södra Sverige i början på 2010, eller om
det blir innan. Ska söka skola där och jobb..
"Det Löser Sig Alltid" ;)

Jag känner helt enkelt att jag och mitt liv vill ha mer än
vad lilla Sundsvall har  att erbjuda.
Och itstället för att utvecklas som människa så faller jag
tillbaka..och det är någonting som jag verkligen inte vill!

Nu ska jag packa ihop middag och bege mig till jobbet..


Kommentarer
Postat av: Malin

Whaaaaat?! :O

2009-08-05 @ 15:38:23
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Mamma

En mamma vet(nästan)alltid vad ens barn tänker göra ; )

Ett tips: Handla inte nåt, mera......

tänk på att allt ska med i den eventuella flytten.

Kram : )

2009-08-06 @ 09:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0