Helgen

Fredagen

* Bio, 15 min förvisning på Avatar 3D film, jävligt läcker!
* Sushi på "super sushi", attans vad gött det var!:D
* Besökte Moster med familj, drack vin och surra, kolla på tv mm..
* Blev övernattning hos moster



Lördag

* Tog bussen till bolaget, inköpte cider
* Gick till Jockes lägenhet, titta på film och umgicks lite med honom
* Gjorde mig iordning inför förfest och utgång med Jaana
* Vandrade ner och mötte upp Jaana, handlade sushi
* Blev en massa drickande, surrande och bra musik..





Hade fruktansvärt roligt igår! Och Per kom och hämtade oss och
tog hand om oss fyllskallar inatt:P
Både jag och Jaana har mått skit idag, klev inte upp förens vid 16-tiden..
då blev det bakis pizza och tv...Jens kom även förbi, trevligt att träffa honom igen!

Nu är jag hemma hos Jocke igen, blir sova snart..
Imorgon ska jag  ta en fika med Magnus på dagen.
Vet inte riktigt vad mer som händer under morgondagen..det visar sig!

God natt gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0