JObb jobb jobb

Igår jobbade jag dag, sedan hände det inte mycket mer,
kollade på film och tog det lugnt bara. Skulle varit in en
sväng på Ikea men jag orkade inte, var så mycket folk:P

Idag jobbar jag igen, är hemma på lunchen nu en sväng.
När jag slutat blir det en sväng till Matfors för att lämna
Brors bil där, Malin följer efter i mina föräldrars bil så
att jag slipper sitta ute i Matfors hela kvällen och vänta på
att mina kära bröder ska komma tillbaka ifrån Norge,
man kan ju inte slänga bort en ledig kväll i Matfors;P
Kanske blir en sväng på Ikea när vi lämna bilen ifall de
fortfarande har öpper då, det visar sig!

Och det var nog allt jag hade att berätta denna gång:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0