Lediga dagar..

I måndags var jag och Malin och tränade på Helex..
Sedan sprang jag hem till Malin och hon cyklade brevid..
det var jobbigt haha;P
På kvällen kom Andreas förbi och vi tittade på "tjenare kungen"
och surra.




Igår var det morgonprom med Hanna.
Sedan mötte jag upp Malin på stan och jag gjorde något drastist!
Jag klippte mig, KORT!
Jag handlade lite kläder, och sedan köpte vi med oss sushi hem
till mig och åt, lika gott som vanligt!
Malin färgade sedan utväxten på mig, vilket var behövligt!




Idag har jag träffat lite gymnasie vänner, jätte trevligt var det!
Satt på cafe och surrade och myste på! Detta kommer vi göra om!



Nu är jag hemkommen ifrån jobbet...ska väl strax lägga mig och sova.
Hade gött! Natti!

Kommentarer
Postat av: malla

men va fint!! skitsnyggt lillemor! =)

2009-08-13 @ 07:45:38
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: tuvan

Snyggt lillen :) välkommen in i kortklipptas klubb :) man får roligare ja lovar :D haha

2009-08-13 @ 13:32:26
Postat av: Mamma

Det ser riktigt snyggt ut :) Tänk vad fort det ska torka när du tvättar det.Får kolla mera i morgon.

syns snart.Kram.

2009-08-13 @ 14:23:05
Postat av: Fridda

Vart ju avis på ditt hår. :P skit mysigt igår, hållr med dej om att det måste göras om :D

2009-08-13 @ 19:12:27
URL: http://livetenligtfridae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0