Ledighet, attans vad härligt!

Så var det söndag igen..denna jobbar helg är över!
Nu är jag ledig fram tills onsdagkväll! Lovely!
Håll tummarna på att det blir sol och varmt så man
kan sola och bada hela dagarna lång;)

Jaha vad har hänt annars sedan sist jag skrev?
Jag har väl mest jobbat, sovit och så..
Inget specielt har hänt iaf vad jag vet.

Imorgon är det bara en vecka kvar tills jag befinner mig
i Göteborg igen, fast enbart i 1½ vecka..Men det ska bli
helt underbart! Träffa alla igen! Jag längtar verkligen!

När man sedan kommer hem igen så har jag drygt 2½ månad
på mig att komma i form tills det är dags att åka till Thailand.
När man sedan kommer tillbaka därifrån så blir det till att
börja packa mm, för då ska jag förhoppningsvis flytta ner till Götet igen.
Måste prata och diskutera med mina kära vänner där nere om
detta när jag kommer ner nästa vecka.

Vad händer ikväll då tro? Tv nu, kanske en film? sova?
Blir kanon det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

tävlingens syfte är att hålla motivationen uppe, inget blodigt allvar! har du en stegräknare?

2009-08-10 @ 12:22:28
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0