Lycka

Vilken underbar morgon, har varit ute och sprunge,
sedan städat lite i lägenheten, diskat och donat.
Äte Frukost, duschat och gjort mig iordning för dagen.

Jag känner sådan lycka..har energi att göra saker..
Livet leker här i Göteborg.


En glad Lillemor;P

Och det var så underbart att få träffa Jocke igen!
Känns som att man aldrig varit ifrån varandra..eller som att
jag aldrig flyttat ifrån Göteborg..kommer kännas underligt att åka
tillbaka till Sundsvall nästa torsdag.

 

Ska ta och ringa Jaana nu och kolla när dom kommer hem idag.
Jocke skulle väl komma förbi en sväng sedan också..tror jag?
Hade varit roligt att träffa tösen hans. Men får väl se hur det blir.

Ha en bra dag nu! Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0