Måndag

Bissy day! Somnade inte förens vid 4-tiden inatt..så det kan bli:P
Jag vaknade alltså vid elva tiden igen, och attans vad trött jag var, och
för den delen fortfarande än..men nu är man igång för dagen iaf!

Listan över saker som ska göras idag:

* Städa trapphuset - done
* Ringa Arbetsförmedlingen - done
* Besöka Arbetförmedlingen och fixa ny arbetsplan - done
* Besöka Xtravaganza och köpa soppor - done
* Jobba 16-21:30 - sitter på jobbet nu

Trode jag skulle slippa gå på Ams ifall jag ringde, men tydligen inte.
Så nu ska jag fixa iordning mig för dagen och vandra iväg så
man får allting gjort!

Have ha nice day!


Att man alltid ska stressa så i onödan, var klar med mina ärenden
halv tre, så nu har man varit på jobbet i 45 min och bara chillat:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0