Sista dagen..

Gårdagen var trevlig..han dock inte träffa Jaana så mycket,
 men det tar vi igen ikväll!;)
Jocke och jag mulade i oss Tacos, attans vad mätta vi blev!
Sedan blev det lite Wii speladen, jag vann golfen helt överlägset!;D Mohaha!

Vid åtta(?) anlände Lander hit, vi spelade även lite wii, och sedan
blev det film tittande innan vi båda somnade i soffan. Trötta och mätta.


Idag sov vi länge, väl behövligt.  Vi drog ner till stan ,åt Sushi till frukost/lunch.
Super sushi är helt underbart, men jag tror inte Lander är lika frälst som jag:P



Nu sitter jag här, har packat min väska..ska ta och packa ner datorn
och det andra och gå ner till Per och Jaana. Ska nämligen tillbringa
min sista natt här där.

Men en rolig nyhet i den annars så bedrövliga tillvaron är att Lander
kommer åka samma tåg tillbaka som mig imorgon, så då kommer
nog resan kännas en aning lättare. För som det känns nu..så är det inte
mycket som känns positivt med att åka hem:P
Men antagligen kommer jag ha ganska fullt upp fram tills ja flyttar..
så det kommer nog bli bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0