Stockholm-Göteborg

Lite uppdatering under tågresan..har inte så mycket att göra
så tänkte att jag kunde skriva en rad:P
Sitter och lyssnar på musik och äter morötter haha..
Tågbytet i Stockholm gick bra iaf! Jag hittade som vanligt, inge
problem..man är ju riktig storstadsjänta nu haha:P

Funderar på om jag ska se en film? Nä då blir jag för seg i huvudet..
blir att lyssna på mer musik och prata med lite folk mm..

Och tro det eller ej, men vi håller tiden! Med Sj
så vet man faktiskt aldrig;P
Ja det var allt för mig, uppdaterar väl något mer under min
vistelse i Götet.

Hade bra alla!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att du inte spräcker väskan. Tänk att du fick plats i den lille ; ) men du gjorde väl den större. Hälsa alla där nere. Kram mamma

2009-08-17 @ 17:35:30
Postat av: En gammal släkting

Du är väl framme nu så jag antar att resan gick bra. Ha en bra semester och hälsa vår kära släkt om du träffar dom./ pappa

2009-08-18 @ 10:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0