Vilken härlig dag..

Vilken underbart ledig dag jag har haft idag:)
Började med att köra ett halvt pilates pass, åt frulle
och sedan gick jag och Sofia ut och gick 1 timma och en kvart.
Efter promenaden begav vi oss till Fläsian, solade och badade och
tog igen en hel del pratande..mycket trevligt:)

När jag kom hem igen blev det en dusch och lite donande med
bloggen, som ni ser är det ny design igen..den är dock inte helt klar än.
Sedan vandrade jag bort till Andreas och där blev det film tittande och
massa kaffe som vanligt;)

Jag är hel nöjd med denna dag!
Vi tittade på "Du är vad du äter" förut..och jag är hel taggad på det här nu..
haha borde börja se det där varje dag så jag håller motivationen
igång..Nä men jag ska verkligen försöka att ta mig en promenad varje dag..
Det är ju bara en timma om dagen..det kan man väl för fan ta och orka!:P
Jag får sluta vara så lat av mig!

Men nu blir det sängen för den här tanta! God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0