Dan före dan före...

Har väl egentligen inte så mycket att skriva idag..
Jobbade 7-16:30, helt okej dag på jobbet, var
bara väldigt trött. Sedan åkte jag hem och sov
1 timmar, åt middag och åkte och träna ben.
Gick väldigt bra, stolt över mig själv som
åkte dit och tränade själv, och bra gick det med:)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, se en film kanske?
Hade velat umgåts med någon..men ska ju upp tidigt imorgon
och klockan är ju snart nio så är väl lika bra att stanna hemma:/

Imorgon blir det iaf:

* Träna, armar eller rygg(?)
* Entra birsta och handla julklappar och mat
* Jobba 16-21:30


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Nu är det jul igen. oh nu är det jul igen"

Ses snart!

/ pappa



PS nu kan du se din sånginsats i Thailand

på you tube, gå via www.leifnyberg.se

ta filmklipp "nyberg underhåller" DS

2009-12-23 @ 12:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0