Fredag

Ja Hanna har skrivit att hon vill se kort ifrån Thailand.
Men det är så mycket kort att gå igenom, så jag tänkte
att du kan få komma och se dom här istället!;P

Annars var gårdagen på jobbet, helt okej..alltid så trevligt
att träffa dessa söta damer och gubbar:)
Dock var jag så himla trött på kvällen,
vilket jag är varje kväll nu!:P Men det får gå ändå.
När jag slutade så följde jag med Frida till OkQ8 som stöd,
hehe vad gör man inte för sina vänner?:)

Idag däremot ska jag gå och träffa Lena först, och sedan
träffa Malin och möjligtvis LillEmma(?) innan jag ska på jobbet klockan fyra.
Fruktansvärt surt att jag kommer missa Idolfinalen ikväll!
Men what to do what to do?
Dom ringde precis och frågade om jag kunde jobba kväll
lördag och söndag också, MEN nu sa jag nej..nu ska jag
faktiskt umgås med mina vänner i helgen!
Blir det någon dagpass så jag kan jobba. Men måste säga att
det tar emot att säga nej ändå..för pengar behöver man ju alltid..

Aja nu ska jag göra mig iordning..blir bara en massa surrande
här, haha tror inte riktigt att jag har vaknat än!

Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0