Home again

Hallå och goddag käre läsa och vänner;P
Nu är jag tillbaka i Sverige igen och tillbaka i min lille
lya på kaptensgatan! Känns ganska bra att vara hemma igen,
tillbaka till vardagen. Man kan inte ha semester jämt så att säga!
Resan hem gick bra också, även om man satt på flyg och sedan
i en obekväm buss i sammanlagt ca 22 timmar.

Igår umgicks jag med Lander under dagen.
Bakade bröd och började med julgodiset..vilket jag får höra
klart idag! + att jag måste börja pepparkakor idag:)



Sedan vid åtta tiden så träffade jag Ollis och Patrik för att
se på "New Moon"..guu vad bra den var!! Nu vill jag att nästa
film ska komma! Dom är ju så jävla bra!



Så idag ska jag försöka hinne med följande:

* Baka pepparkakor
* Göra klart godiset jag började med igår och göra knäck
* Julpynta lite och städa undan resväskan mm
* Träna
* Kanske göra om bloggen lite juligare(?)

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen hem! Vem var du utomlands med? Kram

2009-12-07 @ 21:21:07
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Emma- Tack så mycket:)

Jag var utomlands med min familj + 14 st av mina föräldrars vänner. så sammanlagt var vi 19 st:)

Kram

2009-12-08 @ 05:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0