Prioriteringar

Jag är less, besviken och arg över..eller ja på mig själv helt enkelt
för det som jag har gjort mot mig själv det här året som har gått.
En del utav mig vill bara bryta ihop och ge upp..men jag vet
att det bara är att bita ihop och ta nya tag.

Så mina priorieringar framöver kommer vara dessa:

* Jobba
* Träna (minst 3 gånger i veckan)
* Vännerna

Och jag måste få detta att gå ihop på något vis, så är det bara.
Men det som kommer gå först framöver är träningen och att
jobba på att börja må bättre.



Som det är nu..känns det inge bra, varje dag är en kamp,
försöka vara glad och trevlig när man egentligen bara vill
stänga in sig och gömma sig..men jag försöker iaf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv en lista med 10 positiva saker i ditt liv

och skriv en lista med 10 negativa saker

meila dom till mig.

/ Pappa

2009-12-15 @ 07:39:56
Postat av: Jaana

Jag tycker du jämt ska göra saker och har full rulle. Kanske ska sakta ner tempot, bara vara lite? Känns som du försöker komma ifrån något när du jämt ska ha full rulle, kan det vara så? Kan du inte ha en dag i veckan där du MÅSTE ta det lungt? bara vara? Jag hade så när jag var singel, söndagar var heliga! Kram tänker på dig och ska bli kul och träffa dig!

2009-12-15 @ 09:22:05
Postat av: jenny lind

Jag följer din blogg & kollar in här nästan varje dag, och det som slår mig är att du alltid har saker att göra...Du är så aktiv, du har många som vill att du spenderar tid med dom, både vänner & familj....Du tar tuffa beslut, flyttar själv fram & tillbaka, söker utbildningar, planerar, åker utomlands...Du har lätt att få jobb, du tar ansvar för din hälsa, och du verkar ha total kontroll i ditt liv.... Jag kanske inte känner dig utan & innan, men den Lillemor jag känner är en fantastisk tjej som får andra att må bra, som alltid ställer upp & skulle förmodligen gå genom eld för sina nära....

Jag tror att du bara måste sänka dina egna krav lite, inse att du är såå bra som du är...Älska dig själv lite mer & inse att alla runt omkring dig gör det =) Jag tycker du är toppen iaf! Stor kram på dig!

2009-12-15 @ 11:26:26
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se
Postat av: andreas j

jag tycker du är bäst iaf:)

2009-12-15 @ 11:29:45
Postat av: Anonym

Ja många här har nog alldeles rätt, Jag har ju alltid sett framåt och tycker det är bra att ha saker att se fram emot men du har nog fått alldeles för mycket av det, du måste njuta av NUET och sen ha nya saker att se fram emot och glädjas åt. Var inte hela tiden på språng. I Thailand tyckte jag att du var otroligt lugn och njöt av tllvaron ( eller har jag fel), om inte så kanske det var för att det inte fanns något annat du kunde ta i tu med. Men jag vet jag har sagt det här förut, njut av livet, ha roligt, pressa dig inte med så många "måsten" då ställer du bara stora krav på dig själv hela tiden och det är är väl ganska onödigt.

/ Vi ses snart /

Pappa

2009-12-15 @ 16:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0