Tisdag 8/12

Först och främst vill jag säga GRATTIS till min underbara vän Malin
som fyller 22 år idag! Jag önskar henne en fantastisk dag!



För övrigt så somnade jag vid sju tiden igår, var helt jävla död + att jag hade
ont i huvudet. Så jag klev upp 05:30 idag, pigg och kry;P

Har kokat knäck och dona lite.


Julgodiset som är klart! Nu är det bara att komma hit och äta!;)

Nu ska jag ta mig en dusch och göra mig klart för dagen.
Jobbar 12:30-21:30, så blev ingen sushi med mina vänner som
det först var planerat. Och Malin får jag åka förbi på rasten ikväll
och gratta! Måste ner på stan en sväng innan jobbet också.
Så är nog bäst att jag kilar nu!

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack tack tack för att du kom! Jag blev nästan tårögd av kortet jag fick av dig.. Jättefint :) Vi får snaska (haha fult ord) julgodis någon kväll;)

Kramar!

2009-12-08 @ 22:12:16
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0