Torsdag

Godmorgon godmorgon folket.

Jag har börjat med att kliva upp tidigt även när jag jobbar
kväll, för att få saker och ting gjorda, och helt enkelt hinna
göra annat än bara jobba under dagarna.

Gårdagen bestod utav en helt del funderande..som den
grubblare man är så finns det alltid någonting man
ska grubbla på. Och jag har insett att jag vet inte riktigt
vad jag ska göra med saker och ting, och försöker komma
fram till vad jag egentligen tycker och känner ang vissa saker.
Jag får fortsätta fundera ett tag till...

Något som har börjat blivit en tradition när jag klivet upp på
morgonen det är att jag slår på tv:n och tittar/lyssar på
"Vakna med the Voice", mycket trevligt måste jag säga!



Var och tränade med Erika igår, kändes mycket bra..så det blir ju
mer träning nu framöver! Måste komma igång med promenaderna igen
också, men känns lie tungt att ut och gå när det är så mörkt ute, fast det
kanske är mysigt?:P Ja ska väl ta mig i kragen och ut och gå om ett litet
tag. Måste för övrigt köpa nya träningsbyxor och tights mm..

Sedan detta med träning och kost mm..jag försöker att se det som ett
projekt och en utmaning som jag ska klara av. Sedan kommer deppigheten
tillbaka och allt känns omöjligt. Men jag ska köra på så blir det väl bra.

Nej detta får räcka för idag, ska jobba 12:30..så blir väl att dra på sig
soft kläderna och ut och vandra nu!

Have a nice day people!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill se bilder från thailand!

2009-12-10 @ 09:15:31
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag följer gärna med ut och går. Om du vill ha sällskap och om jag är ledig.

2009-12-14 @ 09:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0