Tredje Advent



Blev ingen träning igår utan det blev jobbande 7-16:30 istället.
Sedan ringde min barndomsvän Michael och vi surrade bra länge,
ska försöka träffa honom när han kommer hem över jul, skulle vara
så jävla roligt! Var evigheter sedan jag träffade honom!
Iaf sedan kom Frida och Malin hit och vi hade jätte mysigt!:)


Idag har jag donat lite hemma, gjort julgodis som jag ska ta med
till jobbet någon dag. Sedan har jag sett en jätte bra film!
"The Secret Of Moonacre", kan man annat än älska fantasy?;)

Tränade sedan med Erika, aj aj vad ont jag kommer ha imorgon.
Sedan stannade hon på lite kaffe och kesella;)



Och nu ska jag sticka iväg och kolla på bio med Andreas!
"Luftslottet som sprängdes"

Bästa låten just nu "Thriving Ivory - Angels on the moon"..
Tack Erika för tippset! Den är helt underbar!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för ikväll Vännen :) Och vad nice att också älskar världens bästa låt nu ;) Hoppas ni tycker att filmen är bra..jag tyckte den var grymt bra!!! Ses i morgon :)

2009-12-13 @ 20:44:32
URL: http://www.erkis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0