Alla hjärtans dag

..vet inte riktigt vad denna dag ska vara bra för?
Men den är väl till för alla puttinuttiga kärlekspar:P


Har inte haft någon lust attt blogga på ett tag nu,
har inte mått så bra, haft ont i magen och mått illa..
vet inte riktigt vad som hänt, eller jo egentligen gör
jag det men jaja.
Trode iaf att det var magkatarr men idag är det
faktiskt bra, mått lite illa dock men inget magont..
Så det känns ju bra!

vilket fall som helst så längtar jag så satans mycket
tills jag ska flytta nu, få ta tag i mitt liv!
Verkligen träna som en dåre och jag och Lander
ska peppa varandra! Ska vara hennes inneboende
fram tills det löst sig med lägenhet, och det kommer
bli en underbar tid;)

Igår blev jag av med mitt spinningkort också, så nu
kan jag inte träna förens jag flyttar och skaffar kort på Ego.
Men skönt att ha det gjort så jag slipper betala för f&s när
jag bor i S-vall.

Aja nu ska jag väl kila på lunch, chill out!

Kommentarer
Postat av: christian

jag håller med.. jäkla puttenuttdag!

2009-02-14 @ 19:07:01
Postat av: Mirja

jag också! nödvändigt! nääää!!

2009-02-14 @ 23:24:01
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0