Fotboll och öl

Ja ni, imorgon smäller det..då blir man Sundsvallsbo igen.
Jobbade sista dagen igår, kändes riktigt tungt faktiskt..
känns mycket jobbigare att flytta nu när Jocke är tillbaka igen.
Men jag måste till S-vall, för mitt eget bästa..
sedan får man se hur länge det blir!

Efter jobbet var jag hem en sväng och chillade.
Sedan vid åtta tiden åkte jag till Franke´s och kollade
på Fotboll och drack öl med grabbarna ifrån jobbet,
var riktigt trevligt..usch så sorgligt att säga hej då..

Efter det drog jag lullig och glad(fast samtidigt sorgsen)
vidare till Jonas där Jocke var. Vi kollade på en film(jag sov mest)
Och sedan tog vi en billig taxi hem, gick bara på 66 kr! Det ni;)


Idag händer förljande:

*Packa ihop allting så det är klart tills imorgon
*Åka till K-ladugård och städa lägenheten
*Hem och göra iordning sig
*Ut och äta med paret F och Jocke
*Hänga hos Familjen F och bara umgås sista kvällen


Kommentarer
Postat av: Carin

Så knepigt att du inte kommer att finnas i Göteborg...men lycka till med allt framöver!

Kram, Carin

2009-02-25 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0