Helgen

Fredagen var hehe, ja vad ska man säga..Vilken kväll!
Guitar hero, cider, trevligt sällskap, sushi, dans mm mm..
Det var en klockren fredag!;)

Lördagen spenderades till största delen hemma hos Familjen F.
Tacos och prat, fast jag låg mest i soffan, trött, mätt och lite illamående:P
Och så måste jag bara komentera melodifestivalen, vad är det som
har gått snett?! Det är inte alls som förr, stor besvikelse, detta tänker
jag inte under några omständigheter följa, ser kanske sista men det
är tveksamt även det.

Idag har jag inte gjort allt för mycket, sov länge..
kollat på film, varit på affären och handlat lite mat.
Tja, det var väl allt haha!


Dagens middag som för övrigt var väldigt god!
Ugnsstekta morötter, kykling&nötter med curry och soya"grädde".
+ ruccolasallad;P

Imorgon blir det jobba och träna igen!
La ut kortet mitt (träningskortet) på blocket och fick nyss ett svar,
så förhoppningsvis blir jag av med det innan jag flyttar också, hade
ju varit kanon! Mindre än tre veckor kvar nu innan jag befinner mig i
Sundsvall igen, känns overkligt, men helt underbart!:)
Dock kommer jag sakna dessa härliga människor som
man träffat här!

Men tills vi ses nästa gång, hade gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt med vår. Åh jag längtar tills den dyker upp här, jag känner vårkänslorna redan nu ;) Vilken fin matuppläggning. Verkligen, du ska nog få bli min personliga kock. 4,75kr timmen? Samt fri kill på ben och massage? Jag är på! :) haha. Puss

2009-02-09 @ 10:25:26
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0