Långledig

Jaha så ligger man här i soffan igen..
Har jobbat och tränat och ätit middag..så nu vet jag
inte riktigt vad som händer, en film kan tänkas?;P
Jaana och Per var upptagna ikväll så jag ska
förbi dem på lördag istället.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer på dagen än,
hade ju tänkt att flyttstäda lägenheten i kungsladugård,
får se ifall det blir så eller ej. Måste iaf handla mat:P
Sedan så ska jag umgås med Ulf på kvällen..
kommer inte hinna träffa honom något mer sedan innan
jag flyttar, tråkigt att man inte umgåts så mycket
nu medan jag bott här, men ja..så kan det bli ibland.

Nä nu ska jag ta och ringa Lander tror jag och sedan blir det
en film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0