På jobbet

Sitter på jobbet nu och har väl inte allt för mycket att göra..
tänkte då fördriva tiden med att göra utmaningen som
Malla gjorde för någon dag sedan..hade även tänkt
att göra den som Hanna utmanande mig med min insåg
då att jag inte sitter på min dator så har inga kort här;P

4 av mina favoritprogram:
-Greys anatomy
-Kyle xy
-Gossip Girl
-Brothers and sisters

4 saker jag gjorde i går:
- Jobbade 7:30-16:00
- Tittade på "the holiday"
- Tittade på "Constantine"
- Sov i soffan

4 saker jag ser fram emot:
- Åka till Stockholm på fredag
- Flytta tillbaka till Sundsvall
- Våren och sommaren
- Att styra upp träningen och allt!

4 favoritrestauranger: (svår fråga enligt mig)
- Biteline
- Sushi ställen;P
- Thaimats ställen?
- Condeco ( fast det är väl ett café)


4 saker på min önskelista:
-
Att jag ska bli lycklig
- Att jag ska bli nöjd med den jag är och hur jag ser ur
= träna och äta rätt så jag går ner i vikt och mår bra!
- Blir rik vill jag ju gärna, pengar har ju aldrig skadat;P
- En Bmw mini


Jaha nu har man fördrive ca 15 min av dötid..vad händer nu då?

När jag kommer hem idag så blir det väl göra middag, inta position

soffliggare, sen en film och sedan klockan sju titta på Gossipgirl:P

Kanske blir att man drar fram dammsugaren och kör ett varv i lägenheten

också, man vet aldrig:P Men roligare än så blir det nog inte..


Jag känner mig för övrigt otillräcklig, jag vill vara så anorlunda mot

för vad jag är, inte kanke inte som person så, men utseendemässigt

och hur jag fungerar som i vissa situvationer mm..svårt att förklara..
men det är jobbigt, och allt blir bara galet..men som sagt, allt löser
sig bara jag får komma till S-vall och mina vänner.

Så det var allt för mig idag, tack och hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket datum flyttar du?

2009-02-15 @ 23:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0