Post!

Yes så var det måndag igen då, helgens jobb är överstökat,
och här sitter man nu, ledig imorgon..känns skönt!

Idag har jag då jobbat, sedan for jag hem en sväng..
började få ångest över att åka och träna 18:15..
gjorde iordning middag som jag skulle ta med och
äta efter träningen. Efter mycket om och men och velande
med mig själv så åkte jag iaf och tränade, och tur var
det att jag åkte för jag mådde så bra efteråt:)
Tog mitt pick och pack och for till lägenheten i Kungsladugård,
åt min middag där och öppnade en massa post, just det en
MASSA post, jag som aldrig får post hade helt plötsligt
hela hallmattan full med brev, helt sanslöst!
Såg även att min telia räkning inte alls ändrats till varje månad
utan den är fortfarande kvartal? Vad hände där Jocke?:P
Får ta mig ett snack med karln när han kommer hem igen!
Måste säga att det är så tråkigt att han inte är här nu när jag
bor här, ensamheten följer efter en vart man än tar vägen..

Nu sitter jag iaf på Lunde igen, har ätit mig ett äpple och en apelsin.
Hade hoppats på att ett nytt avsnitt av Kyle xy hade kommit på tankafett
men inte då, så får se om jag tar och tittar på någon film som jag
redan sett ett x antal gånger eller om jag hittar på något annat(?)

Dagens jobb Lillemor



Jag funderar även start på att bli ljushårig igen, vart tror ni om den idén?

Imorgon är jag ledig då, ska ta mig en riktigt härlig och välförtjänt sovmorgon,
och *** ta den som ringer och väcker mig tidigt!:P
Sedan blir det kanske stan en sväng? Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra..
Ska iaf ringa chefen på hemtjänsten i Sundsvall och kolla hur läget är, och sedan
se ifall jag får ta på chefen för hemtjänsten i Njurunda.
Sedan ska jag även träffa Jaana en sväng på em också. Så det är vad jag har
att se fram emot.


Nu får det räcka för idag, tack och hej

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kyle Xy sänds tisdagar kl 02:00 svensk tid i USA(20:00 EST) och första rippen brukar vara ute vid 03:00 på piratebay, om du vill se utan text dvs. Därav varför du inte hittade något avsnitt på måndagen.



Sedan får jag göra dig besviken, det blir ingen fjärde säsong!

2009-02-03 @ 02:41:34
Postat av: Emma

Hej Lillan! Du är utmanad. Kolla min blogg för mer info. Kram

2009-02-03 @ 22:00:50
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag har utmanat dig i min blogg =)

2009-02-04 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0