Sthlm

Jag får börja med att be om ursäkt för den dåliga
uppdateringen på sistone. Har haft en rätt tuff månad
och inte alls mått så bra, vilket ha resulretat i att jag inte
har haft så mycket att berätta:P

Men vilket fall som hälst så sitter jag nu i Sthlm, har varit
här sedan i fredags och hälsat på min tremänning Karl!
Vi har mest tagit det lugnt, kollat på film/tv mm..
Man behöver sådanna helger också, sedan är Karl sjuk så.
Jag åker tillbaka till Göteborg vid fem tiden idag.
Tänkte gå och ta ut pengar snart, äta sushi och sedan
dra mig till centralen och vänta där på tåget.
Men jag får tacka Karl för en trevlig helg i huvudstaden iaf,
så får vi se när jag kommer och våldgästar nästa gång;)

Imorgon blir det sista dagen på jobbet. Sedan ska
jag förbi lägenheten i k-ladugård och börja städningen där
hade jag tänkt, och blir det en sväng på onsdagen också
för att göra rent förstren.

Nej nu får det räcka för idag, ska gå bort nu och
äta sushi, mumms;)
Hade!

Kommentarer
Postat av: Carin

Vad roligt att det blev en skön helg i Sthlm...hur kunde det bli annat med två så trevliga och goa personer! Snart hemåt kosan du styr...och jag får träffa min lillasyster i några timmar.

Kram C

2009-02-23 @ 16:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0