Tänk att..

...Man kan må så bra utav att träna och äta hälsosamt, och att man kan
må så fruktansvärt dåligt både fysiskt och psykist av att göra motsattsen.

Jag har då blivit utmanad, som de flesta andra även har..

7 sanningar

Jag har blivit utamanad av Emma och Monica

Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade 


 Mina 7 sanningar...

1. Jag avskyr "smycken" mm, skulle aldrig ha på min något sådant 
2. Kan inte leva långt ifrån mina vänner (vilket är bevisat nu)
3. Jag älskar att köra bil
4. Älskar gosaker, måste helst låta bli det i huvudtaget, annars slutar det illa.
5. Gråter bara till film om jag är ensam, vägrar visa mig svag inför andra:P 
6.
Jag tycker inte om rött kött, utan äter fågel&fisk och vegetariskt
7. Jag tror jag har en ätstörning men jag vill inte inse det själv.


Jag tycker att alla redan blivit utmanade så jag struntar i att utmana någon:P



Idag har jag jobbat 7:30-16:00. Sedan blev det spinning 17:15-18:15.
Nu har jag precis ätit middag och ska se slutet på Seven pounds som jag
började se igår. Sedan händer det inte mycket mer idag, ska lägga mig
och sova ganska tidigt. Morgondagen kommer se ungefär ut som idag..
Jobba, spinning och sedan hem och äta middag..vet ej riktigt vad jag ska
hitta på senare på kvällen, kanske går bort en sväng till Per och Jaana ifall
Jaana mår bättre och dom inte har andra planer för sig? Det visar sig imorgon!

Hade gött nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0