Tillbaka..

Nu är man tillbaka i Sundsvall igen då.
Resan upp gick bra, även om den tog 10 långa timmar.
Men var snällt av mamma Helene att hämta mig.
Fick panik igårkväll dock när jag satt i köket
i Matfors, var tvungen att åka in till stan och träffa
Lander och Lena. Kändes lite bättre sedan, men
ja det kommer bli bra det här!
Men saknar Göteborg redan..och Jocke..och alla andra.
Jag kommer snart och hälsar på!

Idag klev man upp stax innan nio, då var det bara
 att på med kläderna och ut och gå..1½ timma vandrade jag
och mamma runt i solen, var väldigt härlgt väder!
Sedan blev det Ikea med bror C. Efter det släppte han
av mig på Ego, jag gick in och skaffade träningskort
och satte mig och väntade på Lander.
Blev träna sedan , jag sprang på band, och tror jag sträckt
något för jag har as ont i ena jumsken, haha typiskt.
Men sedan var vi iväg och åt sushi. gott gott..fast enligt
mig var det inte bättre än de ställen jag ätit på i Götet,
eller det jag åt på i Sthlm;)
VI har även varit och handlat massa mat..
mest grönsaker och frukt iofs;P

Men ja, det var väl min redovisning för denna dag.
Good night! nu ska här sovas gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken lång bilresa. Snart är det vår här i Göteborg =)

Hoppas du kommer att trivas bra i Sundsvall. Kram

2009-03-01 @ 21:53:38
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0