Utmaning

Blev ju utmanad av Hanna L för ett tag sedan..
Man skulle lägga ut den 6:e bilden från den 6:e mappen
man hade i "mina bilder" och berätta om den.



Och denna blev det, råkade bli "Emmas bilder" som blev utsatta.
Så detta är då Olssons lägenhet, eller förra lägenhet eftersom
hon nu har köpt sig en tvåa:) Det var i denna lägenhet jag bodde i
en månad innan jag flyttade till Göteborg. Mycket trevligt vi haft i denna lägenhet:)



Har jobbat idag, som vanligt..men imorgon är jag ledig.
Hade hoppats på att det skulle finnas ledig tvätttid ikväll eller
under dagen imorgon, men det är helt fullbokat, så jag kanske
måste ta och tjuvtvätta ikväll och hänga i lägenheten, vet inte hur
jag ska lösa det på för annat sätt?

Annars idag blir det städa lägenheten, packa ihop sakerna
ännu en gång så allt är redo,  även börja fundera på vad man
 ska ha med sig till huvudstaden i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0