Dancing queen

..Det är jag det hahaha;P
Kom hem ifrån jobbet strax efter fem, sedan skuttade
jag runt och dansade i lägenheten i nästan två timmar,
jävla träningspass det, och roligt!;)

Nu vet nog alla på mitt jobb om att jag ska flytta till
Sundsvall igen, förutom min chef, måste nog ta mig
ett snack med henne imorgon, men först och främst ska
jag ringa och prata med chefen på hemtjänsten i S-vall,
fick nr av Jenny förut så, detta kommer bli så bra så:)
I´m coming home!!!

Resten av kvällen blir det lugnt, lyssna på musik,
prata med lite skönt folk och må gött!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas det går bra med jobb & så vidare..När är det tänkt att du flyttar hem då?

2009-01-14 @ 10:14:23
URL: http://jennylind76.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0