Fan...tastiskt

...vad allt kan gå åt skogen ibland:P
Nej då så illa är det inte!

Jag har pratat med min chef idag och berättat situvationen,
hon tyckte det var tråkigt mm men förstod mig ändå
att jag ville tillbaka till mina vänner och så.
Sedan pratade jag med Chefen på gamla jobbet, och jag
måste säga att det lät inte specielt positivt, jag skulle höra av
mig igen i början av feb när hon hade sett över mer hur
läget var och så. Men då kommer jag inte kunna sluta på mitt
jobb förens jag vet, och då kommer jag inte kunna flytta tillbaka till
första Mars. Om jag inte säger upp mig ändå utan att veta om jag
kan gå som vikarie på mitt gamla jobb eller inte, och jag vet inte
ifall jag är berädd att ta en risken. Så nu verkar det som att jag ändå
blir kvar här någon/några månader mer än vad jag vill.
Om nu inte någon som råkar läsa min blogg har något jobb till mig?;P
Det är då ett evig velande fram och tillbaka från min sida med
när flytten blir, verkar som att jag aldrig kan fastställe ett datum!=/
Men allt hänger ju på jobb..om jag nu inte offrar det jag har och går
arbetslös i sundsvall, men det funkar ju inte, jag måste ha en inkomst
eftersom jag har utgifter!

Sedan var ju planen att jag skulle på spinning efter jobbet idag.
Jobbade till 5 eftersom vi hade APT mellan 15:30-17:00, trodde
dock att jag skulle hinna på 18:15 passet men inte då.
Bussen var försenad en kvart så jag han såklart inte.
Men det passar nog bra med en vilo dag idag iaf, imorgon blir det
morgonpromenad och pilates och på fredag är det styrketräning.
Så jag kan nog ha gott samvete ändå.

Annars ikväll händer det inget specielt, kanske en film?

Kommentarer
Postat av: Elin

Aaa jag vet.. Pratade med den nya chefen i måndags jag oxå å hon sa samma sak till mej:( Tråkigt! Men jag måste jhu flytta hem i vilket fall jag.. Kram på dej

2009-01-14 @ 19:06:01
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se
Postat av: Monica

Hejsan, ska du flytta hem =) Vad roligt (för mig iallafall)! När kommer du upp? Så kan vi ses då kanske? Kan du inte ringa min chef och börja extra knäcka hos mig? Vi har det mycket mysigare här ute på landet ;) Kram Monica

2009-01-15 @ 10:43:47
URL: http://moan83.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0