Flytten till Sundsvall

Idag har det hänt en hel del..

På Jobbet idag så pratade jag med chefen och jag
hade precis kommit fram till att jag skulle flytta till första
April, men då säger hon att en av oss långtidsvikarier måste
gå sista feb, och ja på grund utav att jag vill flytta så blir det jag.
Detta resulterar då i att jag kommer få A-kassa, så mitt problem
om jobb i Sundsvall försvann där, så nu är datumet för flytten satt,
26:e Februari flyttar jag tillbaka till Sundsvall.
Glädjen över detta, att datumet är bestämt och att allt löste sig
har jag levt på hela em på jobbet och jag bara flög iväg till träningen
ikväll och har varit på topphumör!
Men nu börjar jag känna mig lite vissen med tanken på att måsta
säga hej då till Jaana och Per, vet inte hur jag ska kunna klara av det..
och Jocke..hur ska det gå? Men nu är det inplanerat den 25:e,
avskedsmiddag och mys hela kvällen.


Sedan har Monica pratat med sin chef idag
om att jag vill jobba, hon hade låtit mycket positiv
och ville prata med mig och träffa mig.
Jag prövade ju ringa henne igår
men fick inte tag på henne, så jag ska
ringa imorgon igen! Vilket var en till bra nyhet,
jag förstår inte..allt bara löser sig för mig hela tiden..
måste vara någon uppe i det blå som
tycker om mig;P


Och träningen, jag är så jävla taggad nu,
jag har fått tillbaka träningensglädjen!
spinning 4 gånger i veckan är det som gäller nu!
Måste bara fixa det härmed kortet på f&s och sedan
skaffa kort på ego och börja träna där
på en gång när jag flyttar så jag inte kommer
ur balans med träningen!


Ja det var nog allt som jag hade att uppdatera om idag, tror jag inte har
missat något iaf?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad det går undan : )

Kul att det fixar sig för dig.

Du är så välkommen HEM.

Kram på dej :D

2009-01-21 @ 21:18:02
Postat av: Anonym

wiho!

2009-01-21 @ 21:27:29
URL: http://chimpen.blogg.se/
Postat av: Christian

Va kul!!!

då får man träffa dej lite oftare!

Idag är kvällen före fjällenresan, väskan är packad och jag och micke ska strax stänga ner xboxen, som givetvis också ska med!!



Ha det fint syrran!



ses snart :)



kram

2009-01-22 @ 00:29:11
Postat av: Lisa

Vad roligt!

Tycker absolut att du ska skaffa träningskort på Ego. Då kan vi träna tillsammans :)

kram kram

2009-01-22 @ 10:18:29
URL: http://hundramil.blogg.se/nyttliv
Postat av: Johan

Va skoj Lillemor, grattis! :)

2009-01-22 @ 12:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0