Funderingar..

Jag har läst många gånger att vi som är födda i
Kräftans tecken har väldiga humörssvängar..
och jag måste nog hålla med, för jag är ett levande
bevis på det. Jag kan känner mig jätte glad en sekund,
och nästa är jag jätte deprimerad. Jag kan känna på ett
sätt och inte långt efter ha ändrat mig..haha vad är det
frågan om? Varför är jag så för? Det är lite irriterande..
men känslor är ju svåra att styra över, så det är
väl bara att gilla läget:P

Vilket fall som hälst så är iaf helgen över snart och
det har ju gått bra att jobba. Jobbar med rädd sköna
människor, så det är ju bra:)
Kom fram till idag att när man väl varit i Göteborg några
dagar och kommit in i vardagen så "vänjer" man sig vid det..
och Sundsvall känns längre bort helt plötsligt.
Så jag funderar på att dra ut lite på flytten hem..kan vara
smart på ett sätt också, hinner jag spara mer pengar
och så. Tittade lite på program igår och tyckte att
"Grafisk design och kommunikation" kanske skulle vara
något för mig? Jag har alla behövigheter som man behöver
så jag ska nog söka till hösten, kan ju alltid tacka nej ifall
jag känner för det. Det är så svårt det här..med att besämma
sig för vad man vill bli. Jag avundas dom som vet på en gång
vad dom vill jobba med..
Men vi får se vad som händer...iaf så tänkte jag att jag kanske flyttar
hem igen i maj, eller juni? eller till hösten..jag kan inte bestämma mig.

Det får nog räcka med funderingar idag..

Kommentarer
Postat av: ingela

hej du.jag är oxå kräfta å de blir bättre med åren.jag vet precis vad jag vill nuförtiden så håll ut.stanna kvar i götet du ett tag,sundsvall finns alltid kvar.på ons. far lillbubben hem å de känns väl inte så kul men han kommer ju till sommarn å då kan du ju komma å.jag kanske tar en sväng ner innan dess.ha de så bra så hörs vi väl.kram ingela

2009-01-04 @ 18:56:25
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Pappa

Snygg blogg!

Vad det gäller kräftor, så vet jag inte om det stämmer, kanske när man var ung. Jag föreslår att du läser något annat horoskåp så kanske det blir som du vill. Men annars brukar det ju vara så att när man väl har bestämt något så känns det bra, men jag brukar nog tänka några gånger innan jag tar itu med saker o ting mest för att slippa göra misstag. Men jag hade ett motto när jag var ung och det gäller faktiskt fortfarande, gör saker i rätt tid man ska göra saker som hör ungdommen till när man är ung osv. Det är inte så kul om man kommer på att man missat saker under resans gång. Ja vad ville jag säga med allt det här, jo ta ett steg i taget så ordnar det sig nog det är inte fel att tänka efter lite. Men deppa inte, se livet som en möjlighet.

MÅ VÄL / Pappa

2009-01-04 @ 20:13:23
Postat av: Moster C

Vad klok du är mitt i allt!! Låter känslorna komma och gå - och märker att de växlar medan du står kvar. Så beslut kan fattas när du är färdig att bestämma dig. Men visst är det krångligt ibland att upptäcka att livet är en gör-det-själv-grej...



Här ska målas rum - börjar med Julias i morgon. Vitt och så får vi se om det blir en annan färg på den fjärde väggen när vi kommit så långt. Sen blir det vitt i mitt rum...kanske även golvet... Men det blir senare.

Kram från Carin

2009-01-04 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0