Groggi

Haha har nyss vaknat efter att ha sovit två timmar..
Hade inget att göra och så började jag bli hungrig
men var för tidigt att äta så då får man helt enkelt sova:P
Så nu är jag yrvaken och mätt haha

Jaha så vad har det hänt för spännande sedan sist jag skrev?:P
Ja mitt humör vände igår igen så jag kände mig glad ..
förstår mig inte på mig själv men aja!
Har jobbat idag, fast slutade dock tre..det var helt underbart att
komma hem medans det fortfarande var ljust! Men idag har det
varit svin kallt, - 14 grader! Gjorde nästan ont i ansiktet när
man gick mellan tanterna;P

Satt och pratade med min tremänning igår om vad jag
ska göra med mitt liv:P Han tyckte att om jag ville bli inredningsarkitekt
så var det värt att plugga 7 år för det, och iofs har han väl kanske
rätt i det..men jag vet inte om jag orkar? Jag måste fortsätta fundera
på det här!

Har iaf plockat bort julen i lägenheten, det känns bra!
Imorgon är jag ledig, vet inte riktigt vad som händer då..sova länge
ska jag iaf göra! Sedan ut och gå..
ja det var väl mina planer:P

Kommentarer
Postat av: Mamma

När du nu har varit så duktig och plockat bort julen hos dig , så kan du väl komma hem och ta bort den här också ... SNÄLLA

2009-01-06 @ 01:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0