Helgen

Jag har tappat det är här med att blogga lite,
känns inte som att jag har något specielt att skriva..
känns mest bara jobbigt:P
Men jag gör ett försök iaf.

Igår (lördag) gick jag en morgon promenad eller ja em blev
det väl rättaresagt. Sedan körde jag igång med att städa
och möblera om lägenheten! Jag blev mycket mycket nöjd
med resultatet!:)
Efter det tog jag det allmänt lungt ett tag, tog en dusch
och gjorde mig iordning. Tog vagnen bort till Jocke, vi skulle
kolla på film men hans dator dog så vi åkte bort till hans
kompis Jonas istället och kollade på en film och var lite
sociala med honom, det var trevligt!
Sedan tog det väl ca 1½ timma för mig att ta mig hem därifrån:P

Idag vakade jag och hade lite feber, kände mig tung i huvudet och
seg, så jag beslutade mig för att det inte blev någon spinning idag.
Istället har jag vilat och kollat på en film och donat lite.
Insåg att internet inte fungerade på min nya mobil och inte mms heller.
Och jag får inte till det, mycket irriterande! Måste nog ringa sonyericsson
så dom får hjälpa mig.
Har inte hänt så mycket mer idag, pratat lite med Malin och Olsson..
och mer blir det nog sedan. Saknar mina sötnosar;)

Kollat lite på tågbiljet till huvudstaden..kom fram till att man kan ju köpa
dem på tradera, ja om man nu får biljetten, är inte riktigt insatt i det där
men det hade ju varit väldigt bra isåfall, billigt billigt;)

Nu blir det lite tv tittande och klockan nio börjar den en bra film!
Bye

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad ska du till huvudstaden att göra ??

Är det tremänningen som drar ; )

Det finns fler antenativ på musik evanemang där,

så vi ( du och jag) kanske skulle träffas där och gå på nåt' kul ?? Eller .......

2009-01-12 @ 08:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0