Inredningsarkitektutbildning

Kollade upp det här med inredningsprogrammet..
och det var inte som det var för 5 år sedan att ubildningen
är på 5 år, utan det finns även på 3 år för kandidatexamen!
Så då är inte min dröm hem omöjlig ändå!!
Måste kolla upp kurser i bild eller så så man skulle
kunna läsa i Sundsvall! Sedan blir det 3 år i Stockholm
eller Göteborg igen..hmm..kanske man skulle ta och
pröva på Stockholm nästa gång?
Har lite svårt att tänka mig att det finns så mycket jobb
som inredare i Sundsvall sedan=/
Aja vi får se hur det blir! Men tänk om jag ändå kommer
bli inredningsarkitekt! Det som varit en dröm för mig så länge nu!
Det är väl bara att vänta och se!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0