Kyle xy

Hej hopp alla, och tack så hemskt mycket för alla
fina kommentarer om min nya frisyr=)

Igår gick jag vilse på lunden efter jag varit och tränat spinning
här i krokarna, det var en upplevelse haha;P

Nå vad har jag att berätta idag då?
Hmm jag har jobbat idag, sedan bar det iväg och
handla mat eftersom man fått lön idag, men måste säga det
att det här med att handla mat är inte lika skoj när man inte har
en bil att köra sakerna i utan man kan inte handla så mycket
som man vill för man ska bära på kassarna hem sedan också.
Jag fick skippa ganska mycket som jag får gå och köpa på torsdag
när jag är ledig. (jag kommer ha träningsvärk imorgon efter bärandet, det var tungt!)
Men jag har iaf köpt en massa nötter mm, i love it!;)
Sedan ska jag pröva mig på en ny soyamjölk! jag glömde även köpa det
viktigaste jag skulle ha idag, rödbetor! Hade tänkt göra rödbetsklyftor
i ugnen, men det fick bli broccoli till middagen istället.



Sedan de två senaste kvällarna har jag kollat en massa på Kyle xy!
hittade massa avsnitt på tankafett som inte visats på tv:n än, åhh det är
ju så bra! Älskar serien, så det blir att titta på något avsnitt ikväll också;)



Bjuder även på en dagens Lillemor..haha



Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tjusig tjej, nu får du se upp med anstormande killar!

/ tror Pappa

2009-01-28 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0