Ledig tid..kan man annat än älska det?

Jag älskar verkligen att vara ledig!
Ännu bättre hade det varit ifall man hade
haft vänner i närheten att hitta på massa saker med,
gå på stan , äta sushi, färga hår, ta en kaffe/te;P
Allt det där har man i Sundvall..saknar väl helt enkelt
mitt sociala liv där..men ja jag kommer ju snart tillbaka
mina kära vänner;) Iaf för ett tag.
Och imorgon kommer Jocke hem igen! Helt underbart!
Förstår inte varför han alltid ska vara borta så länge när han
väl åker bort, och så klagar han på mig när jag är borta
4 fjuttiga små dagar;P Haha..

Idag har jag tagit mig en lång sovmorgon, men som vanligt
så kan jag inte sova så länge som jag vill eftersom jag
börjar stressa upp mig själv för att jag sover bort hela dagen..
Men det är väl bra knepigt för när jag sover borta så kan jag sova
hur länge som hälst!
Men efter jag fått i mig frukosten och bokat in mig på ännu ett
spinningpass på söndag så tog jag mig en promenad i blåsten,
och när jag kom hem blev det lite pilates! Är helt mör i kroppen nu,
tydligt att man inte rört på sig på ett tag!
Har även nyss sett en riktgt bra film..kärleksdrabbel som vanligt;P

"Celeste in the city"


Vet inte riktigt vad som händer resten av dagen, gjorde mig en lista
imorse på saker som kan göras..men dammsuga..usch kändes så
tråkigt helt plötsligt, men vem vet..kanske man får ett infall av städmani;P
Annars blir det nog lyssna på musik, forska lite mer i studieplanerna mina
och bara må bra utav att ha en ledig dag!

Så ja ha en sådan bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0