Min torsdag

När man klev upp imorse snöade det för fullt och såg ut
som på bild 1. Några timmar senare på em såg det ut
som på bild 2..slask och jävligt! Så är vintern i Götet!
Jobbandet har för övrigt gått bra idag annars!


Bild 1                                Bild 2

Efter jobbet blev det en sväng in på nordstan,
inhandlade Omega3 tabletter, te, bodybutter
och en ny mobiltelefon:) SonyEricsson F305.
Mötte även upp Jocke i Nordstan, mycket
trevligt att se karln igen!
När vi sedan kom hem till mig hade jag fått min
Almenacka som jag beställt! Thank you, änligen
kan man börja skriva upp och planera saker igen;P





Nu ligger mobilen på laddning, är klart om en timma ca,
jag är jätte jätte trött..så blir sova om ett tag.
Imorgon blir det jobba igen, sedan träna..och efter det
vet jag inte riktigt vad som händer. Får se..kanske åker
en sväng till Familjen Forsberg!:)

Good night

Kommentarer
Postat av: Mirja

Jag saknar dej!!!!!

2009-01-08 @ 22:22:52
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Elin

tihi, ja men visst ska jag det:) Har fått en tvåa ovanpå ica bergsgatan på första våningen där... As bra! När ska du hem då?



Puss

2009-01-09 @ 14:35:55
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se
Postat av: Elin

tihi, ja men visst ska jag det:) Har fått en tvåa ovanpå ica bergsgatan på första våningen där... As bra! När ska du hem då?



Puss

2009-01-09 @ 14:36:28
URL: http://rockmetinydancer.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0