Mobiltbredband

..kan vara jätte praktiskt för man har tillgång till
internet vart man än är, MEN den här gränsen
som man överstiger varje månad som gör att
alltid sista veckan/veckorna i månaden så går internet
skit segt, så tackar nu kan jag inte längre lyssna
på musik via internet, sug telia!


Min dag

* Klev upp, drack frukost och tog det lite lugnt
* Promenad och pilates


* Duscha och gjorde mig iordning
* Drack lunch
* Tog vagnen till Per och Jaana
* Vi surrade om vad som hänt och framtidsplaner
* Alfapets spelade, jag vann tyvärr inte


* Fick skjuts hem

Och nu sitter jag här..och är besviken på att jag inte kan lyssna
på Benny and the jets..dumma dumma internet!

Imorgon jobbar jag 7-15:30 och sedan blir det träning.

Good night

Kommentarer
Postat av: Mirja

Jag har samma problem.. Det är så jävla värdelöst.. Går ju knappt att göra nånting.. Man blir bara förbannad!!

2009-01-16 @ 01:32:44
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Så du lyssnar på Benny and the jets...

vem spelar den då, när jag var i din ålder lyssnade

jag mycket på Elton John bl a Benny and the jets!!!

/ Pappa

2009-01-16 @ 07:51:29
Postat av: Hanna

tss. telia har en hög gräns i jämförelse med andra operatörer ;)

2009-01-16 @ 14:01:53
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0