Nya funderingar

Kom fram till nu att jag kanske flyttar slutet av feb/början av mars
iaf, jag vill verkligen flytta nu snart! Och jag kommer ändå hinna spara
endel pengar, och det hela hänger väl på att jag får jobb i S-vall och
hur lång uppsägninstid jag har på mitt nuvarande jobb.
Lägenhet hinner jag nog inte få, men det kanske går bra att jag
bor hos mina föräldrar under en kortare tid, eller ja och kanske
hos mina kära vänner också?;P

Men det jag ska göra i veckan nu då är:
*Prata med chefen om uppsägningen
*Prata med nya chefen på mitt gamla jobb och kolla om jag kan
få börja som vikarie där igen.

Skulle vara helt underbart ifall jag kunde flytta då! Så jag måste
ta mig en ordentlig titt på detta nu!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå där !!!!

Du flyttar väl inte uppöver redan i

feb./början av mars ??? : (

Då hinner ju jag inte ner.

Nä nu är du så goder att vara kvar till 23 mars :)

Sedan kan du åka hem , du kan ju göra mig sällskap

på tåget hem. Jag hjälper dig att bära.Tv,n kan syster ta i bilen.

Hej på dig// Kram

2009-01-13 @ 07:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0