Så var denna helg över

Så nu är söndagen snart över!
Jobbandet har gått bra, fick även ett samtal
av kvinnan som hade tagit med tvätttid igår,
hon bad om ursäkt, hon hade tittat fel och trodde
det var igår hon hade bokat när det var idag.
Hon sa jag kunde ta hennes tid idag men eftersom
jag skulle träna efter jobbet så gick ju inte det.
Men det var snällt av henne att ringa och be om ursäkt!

Blev deprimernad som vanligt på em, kändes tungt
att åka och träna och ville helst bara åka hem och lägga
mig i sängen och dra täcket över mig. Men då pratade jag
med Malin och det kändes lite bättre, så jag drog iväg på
träningen och nu känns det mycket bättre:)

Blev även mycket glad över Jannicas inlägg! Nu ska jag fan i mig
flytta till första Mars! Jag får ringa Monicas chef också och fråga
om dom behöver vikarier där och så får jag kolla på lite
andra hemtjänster i stan! Om man är vikarie på många ställen
så måste man ju få jobba så man klarar sig, eller?
Mitt hopp kom tillbaka iaf!:)


Nu sitter jag här, mätt efter middagen, lyssnar på regnet
och pratar med lite skönt folk:) Kvällen blir lugn och bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0