Tvättstugetidstjuvar

Gårdagen var en seg dag, blev lite deppig sådär på kvällen
men aja var bara att gå och sova och hoppas på att
denna dag skulle bli bättre.

Har gått bra att jobba idag, dock så försov jag mig,
missade vagnen=missade bussen så jag kom
30 min försent till jobbet. Men det gick bra ändå.
Har varit en ganska lugn dag idag så det har varit
skönt. Kommer hem och ska äntligen få tvätta,
kommer ner till tvättstugan och WTF någon håller
på att tvätta, på MIN tvätttid, jag står och väntar på att
fanskapet ska komma dit så jag får skälla ut personen,
jag väntar i 50 min sedan ger jag upp och går tillbaka
till lägenheten, fly förbannad! Det bara kokade i mig!
Men ja vad ska man göra? Bokade en ny tid på tisdag
när jag är ledig iaf och FAN TA DEN som tvättar på
min tid då, den blir det synd om vill jag lova!

Annars ikväll har Karl spöat mig totalt i Alfapet..
pinsamt mycket vann han med..inte kunde jag tro
att det skulle gå så dåligt, men jag skyller på att jag
fick dåliga bokstäver + att det gick på tid, och jag
behöver ju ganska mycket betänketid;P

Tänkte åka till jobbet tidigare imorgon eftersom jag kom
så sent idag, så ska kolla när vagnen går nu och sedan
blir det nog sova snart då kanske? Finns som inte
så mycket annat att göra.

Kommentarer
Postat av: Jannica på rådhus

Hej! Kul att du är på väg hem igen, hörde att du ringt på jobbet,det finns alltid jobb hos oss du behöver inte va orolig för det :)fasen vad du gjort det bra med vikten, nice. Hoppas vi ses i s-vall till våren då kram Jannica :)

2009-01-18 @ 17:13:54
Postat av: Anonym

Jannica- Hej! Vad roligt att du läser min blogg:)

Nämen är det verkligen så? Så du tror det finns jobb så jag kan flytta tillbaka till första mars då?

Absolut att vi ses till våren!;) Kram!

2009-01-18 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0