Vilken dag!

Vaknade idag som vilken morgon som helst,
drack min frukost, gick till tvättstugan och
slängde i tvätten. Kom sedan fram till att "jag ska fan
börja med upptrappningen idag!"
Tänkte att det gör ju inget ifall jag byter plats på
mellanmålet och frukosten, så jag kilade iväg till ica
och inhandlade keso,blåbär, körsbärstomater,ruccolasallad
och paprika! Känns bra det här, blir inge fler veckor för mig
sedan med soppor.
Anledningen kommer här! Jag var och tränade spinning igår
efter jobbet, jag var så svag i kroppen och borta i huvudet efteråt
så det kändes som att jag tär mer på kroppen än att den mår bra.
Så nu blir det mat och träna istället, tror resultatet blir bättre då!



Annars idag har jag ringt lite samtal, pratat med bemanningen i
Sundsvall, gett dom mitt nummer så dom kan ringa mig när jag
flyttar tillbaka till sundsvall om jobb (om jag nu får jobba, det är ju anställningsstopp)
Sedan har jag sagt upp mitt comhem.  Jocke ändrade så jag betalar min räkning
till telia varje månad istället för kvartal igår. Kanska får ta över Jennys lägenhet
när hon flyttar till stockholm också, helt underbart:)
Vad har jag mer gjort? Planerat och donat lite med ekonomin mm.
Tittade lite på saker jag har i garderoben och hittade min härliga kepa
jag köpte hmm för 1½ sedan kanske? Den ska börjas använda igen;)



Resten av veckan blir det full fart

Onsdag: Jobba, xv och köpa bars och byta soppor (?), spinning
Torsdag: Jobba, spinning och sedan hem och chilla
Fredag: Jobba, hem och packa mina saker
Lördag: Spinning 11:15, Stan med Jaana, klippa mig, shoppa lite
Söndag: Kanske flytta till Jockes lägenhet?

Resten av denna kväll blir det iaf lyssna på musik och chilla.

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför ska du flytta till Jocke?

2009-01-20 @ 22:42:43
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med upptrappningen, men det klarar du säkert. Och välkommen tillbaka till Sundsvall och vårat slaskväder!!! Vart är lägenheten du skriver om? och när flyttar hon?

/ Pappa

2009-01-21 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0