Babylons stjärna

Hej hopp!
Nu har jag äntligen kommit på något att göra i min ensamhet..
har tagit upp min bokläsning igen..lånade några Barbara Wood böcker
utan Kerstin för ett tag sedan. Så idag har jag börjat läsa en utav dem
- Babylons stjärna, heter den. Jag har läst en helt del böcker med denna
kvinnliga författare, och hon är riktigt riktigt bra!

Så det är vad jag har gjort ikväll, legat i soffan och läst bok.
Annars idag så har jag jobbat 7-15, och sedan blev jag upphämtad
av mor och far, och så blev det kaffe och glasstårta hemma hos mig.
Fick presentkort på Ikea av dem, tack tack, det kommer alltid till användning:D

Nu när jag legat och läst så har jag samtidigt börjat planera det här med
min träning och den eviga stävan efter att komma i form.
Det blir fan i mig till att börja med morgonpromenader igen!
Ska börja lägga mig tidigt och ut och gå innan jobbet, så är det bara!
Hmm ja får börja med det nästa vecka, eller på lördag kanske?
Sedan måste jag ta upp det här med spinning och body pump passen igen!
Skärpning nu Lillemor!!! Jag vet ju att jag mår bättre när jag tränar..så jag vet inte
varför jag drar på det så mycket? Men det är väl för att jag varit i en nere period nu
ett tag, och då går man inte gärna och tränar..men nu ska det bli ändring på det här!

Ja så,nu vet ni det haha:P

Nu vet jag inte om jag ska läsa mer eller om jag ska gå och lägga mig?
Kanske ett eller två kapitel till;)

Good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0