Bio och biteline

Gårdagen började med ett pass pilates halv sex.
Sedan jobbade jag sju till halv fem, gick fin fint, jobbade
med Malin och Elin, härligt gäng att jobba med;)
Sedan for jag och hämtade Andreas strax annan jag slutade
och vid fem tiden befann vi oss på bion här i lilla Sundsvall
och vi tittade på "Baksmällan", haha vilken jävulskt bra och sjuk film!
Jag hoppas på att jag aldrig kommer vara med om det dom var med om;P
Efter bion blev vi lite hungriga så vi vandrade bort till biteline och där
var det knökfullt med folk! Men Diana fixade ett bord åt oss!
Blev kyklingburgare för mig, mycket god måste jag säga, var första
gången jag prövade på en sådan där, och det kan tänkas att jag
gör det igen någon gång:)
Drog mig hemåt vid halv elva, var en mycket bra kväll, så man får
tacka för det trevliga sällskapet Dr Johansson;)



Idag sitter man på jobbet igen. har precis ätit mig Ica-sushi till lunch.
Mums mums!:D



Vet inte riktigt vad jag ska göra efter jobbet, går ju två bra serier på tv:n
ikväll. Men hade ju varit roligt att hittat på något eftersom man är ledig på måndag.
Någon som kan komma med förslag? Eller ja, som känner för att hitta
på något:)

Imorgon blir det LÖN! Äntligen! Så någon gång under morgondagen så
blir det åka och handla mat med Malin! Fy fan, denna dag har jag väntat på
i två veckor nästan! Annars vet jag inte vad som händer imorgon,
lät om att jag och Malin ska gå och simma kanske? Får se vad som händer!

Ha en bra dag alla, ska ta och lägga mig på sängen ett tag nu och kanske
sova en stund innan man ska ut och jobba igen sedan.
Adios Amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0