Bio..

Jaha nu var man hemma igen efter potter bion.
Ja den var som förväntat..bra såklart..eftersom
man läst böckerna så är man ju tvungen att se filmerna;P
Och nu måste man vänta evigheter igen på att sista
filmerna ska komma. Funderar på att läsa sista boken
snart igen..vet bara inte vart jag har gjort av den:P

Men stort jätte tack till Malin för bion:D

Och vad händer nu då? Ingenting..hade man haft bil
hade man kunnat åka till olsson där alla håller till
och har det trevligt..men inte då.
Blir väl att gå och lägga sig..haha ähh nu får jag sluta
tycka synd om mig själv, man är ju lite patetisk ibland.
Är ju bara det att jag verkligen avskyr att sitta själv..

Men men, god natt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Synd att du inte trins att vara själv ibland,

eller är det bara för att du fyller år idag ?

Jag har två H Potter böcker som är dina ;)

jag har fått dom av Christian, men jag tycker dom är

lite tröga att läsa nu, så du kan få igen dom.

2009-07-15 @ 22:39:42
Postat av: Mamma

Jag menar trivs...ha ha

2009-07-15 @ 22:41:26
Postat av: Christian

>Mamma tröga??

man kan ju inte slite sig ifrån dem, speciellt sista boken, den är ju sjukt bra!!

2009-07-16 @ 00:52:32
Postat av: Lillemor

Jag håller med Christian jag!:)

2009-07-16 @ 05:55:14
URL: http://littlemother.blogg.se/
Postat av: Paco

Grattis i efterskott kära släkting!



Men nog vart HP-böckerna en liten aning tjatiga på slutet?!

2009-07-16 @ 11:04:25
Postat av: Lillemor

Paco, haha vem är du?

Men tack iaf!:)



Nej nej det blev dom väl inte:) Sista boken var lite seg sådär i början, men man var ju tvungen att få reda på slutet;)

2009-07-16 @ 11:41:46
Postat av: Christian

sista boken är briljant från början till slut, punkt slut.



Lillemor, jag har dina HP böcker hos mig, förutom de två sista som mamma har.

2009-07-17 @ 03:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0