Fan fan fan..

Var in och kikade på studera ang om jag kommit in på grafisk design eller inte,
och NEJ, jag ligger som 120 reserv..så hösten ser inte så jävla ljus ut nu.
Men jag ska in och kolla nu ifall det finns några kurser jag vill läsa ändå.
Man vet ju aldrig.

Annars så har jag nu målat klart i sovrummet, bra blev det:)
Så på söndag kväll eller måndag så blir det till att möblera till det
och sätta upp gardiner och spegeln mm, kommer bli så bra så:)

          

såhär såg det ut innan:

       

Syns nog inte på bilderna att det är så stor skillnad, men det är det;P

Nej nu ska jag väl ta och göra mig iordning för slappning i stugan.
Packa och så. Göra mig lunch måste jag nog också.

Jag tar ju såklart med mig datorn till landet så uppdatering kommer;)

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0