Förändring i livet

Det är verkligen dags för det..och jag vet, jag säger det jämt
och ständigt.."ny start på livet", "ta tag i allt" bla bla bla..
Jävla tjat från min sida ang detta..men jag måste verkligen
skärpa mig! Jag måste bli piggare..orka ta tag i saker..
för som det är nu har jag ingen ork..vet snart inte vad jag ska göra?
Ska jag verkligen måsta gå till en läkare så dom får ta provet och
se ifall det är något som inte står till som det ska?

Idag efter jobbet tog jag som jag skrev igår bussen till Matfors
och hämtade brors bil. Sedan blev det sushi och paj hos Olsson
med Lander. Dom två var duktiga och var ute och sprang 45 min,
ni kan ju gissa vad jag gjorde? Jo jag SOV, som en jävla sten tydligen
eftersom Olssons mamma hade gått in i lägenheten med en stor jävla
golv klockan och jag vaknade inte, helt sjukt..hur är det ens möjligt?



Nu ska jag ta och lägga mig och sova, och imorgon bitte är det pilates
på morgonen som gäller! Annars i helgen så blir det jobb, sedan får jag
se vad mer jag orkar med, kanske ska till Hanna och Jonas på lördag, men
får se hur jag gör.

God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du koll på vad du äter? kanske du inte får i dig tillräckligt med kolhydrater så du orkar, dvs bränslet tar slut / Pappa

2009-07-31 @ 07:15:06
Postat av: malla

men det är väl självklrt att du ska till hanna!!! inget att fundera på ju ;p

2009-07-31 @ 15:19:45
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0