Fredag

God dagens gott folk.
hua vad trött jag var imorse, hade ställt klockan på åtta, men kom inte
upp förens strax före tio:P Har för övrigt sovit i soffan i kanske 4 nätter nu..
Haha vet  inte riktigt varför, det känns bra att sova i soffan, men inatt
ska jag ta och sova i sängen igen!

Vad har jag mer gjort idag då? Jo Lander kom förbi och vi var ut och
tog oss en promenad, trevligt att slippa gå själv.
Och nu sitter jag här, håller på att göra iordning kykling till middag som
jag ska ta med mig till jobbet, börjar klockan fyra.
Ska väl blåsa håret och fixa frillan strax..

Fick även lönespecen idag, 13 589:-, och då har jag jobbar 128,5 timmar
haha det är väl helt underbart!:D Iofs så jobbade jag 29 timmar storhelg i juni.
Så det är väl därför. Men det känns bra för då kan jag spara 4000 :- denna månad.

Vet inte om jag har så mycket annat roligt att berätta?
Jobba helgen nu, och nästa..och nästa..och halva nästa :P
Sedan bär det äntligen av till Göteborg i 1½ vecka, jag längar så sjukt mycket!

Men ja ha en bra dag alla! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0