Läsning och jäsning

Gårdagen var en riktigt innehållsrik dag.
Jag och Malin hade riktigt skoj på hennes mammas jobb,
vi fick leka av oss lite ;P
Sedan jobbade jag 16-21:30, fick äran att jobba
med doktor Johansson då, alltid lika roligt:)
Sedan när jag slutade så kom Lander och mötta mig
på ica, där inhandlade vi(eller ja hon) Gurka och Morötter och dipp.
Så vi får hem till mig och kollade på The lake hous och myste på.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket alls, läst..har jag gjort
precis hela dagen. Från när jag vaknade vid halv tio tills precis
nyss. Så nu är det sista Harry Potter boken utläst igen.
Gu vad jag älskar att läsa böcker! Mycket bra tidsfördriv..
tråkiga är bara att när jag väl börjar läsa en bok så
kan jag inte lägga ifrån mig den förens den är utläst..
vilket ofta leder till att jag är mycket osocial utav mig:P

Men ja det var denna dagen det.
Nu tänkte jag kika lite på Ikeas hemsida och skriva upp vad det
är för någonting jag ska handla.
Och så ska jag skriva inköps lista för matinköpet på måndag.
Min stackars kyl är så gott som tom. Känns helt underbart
att få pengar igen på måndag, jag räknar ner timmarna;P

Så ja finns väl inte så mycket mer att säga nu än : God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0